Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v určování a získávání nových zákazníků. Postupně se však stala zajímavá věc zákazníci dnes…
Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…
V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…
E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…
Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…