Stěžují si vaši zákazníci? Buďte rádi Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené zákazníky, aniž byto byla pravda. Pokud se kromě zákazníků bojí stěžovat i zaměstnanci,…
Pět e-mailových cest k dlouhodobým vztahům se zákazníky Dnešní zákazníci hledají ve svých vztazích ke značkám hodnotu, více než jen…
Jak využít e-mail k posílání tiskových zpráv Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako…
Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických…
CRM lze studovat on-line College of Business Administration při americké Florida International…
Obchodní zásilka, která zaujme Nejpoužívanějším nástrojem direct marketingu je stále obchodní zásilka.…
Propagování vašich webových stránek offline cestou je stejně důležité jako…
Přímý marketing pro starší a pokročilé Chcete pomocí direct marketingu oslovit starší spotřebitele? V první řadě…
Jak použít e-mail k uvedení produktu, služby nebo firmy Vzhledem ke své rychlosti a nenákladnosti je e-mailový marketing ideálním…
Evropský závazek pro změnu reklamy potravin zaměřené na děti Výrobci potravin a nápojů v rámci v Evropské akční platformy pro stravu…
Microsoft: Image firmy je zásadní Profesionální image je pro firmy stále důležitější. Nový výzkum společnosti…
Tři metody k získání kontroly nad značkou Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…