Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a ženou firmy k neustálým inovacím. Sociální média pak nutí firmy k totální transparentnosti.…
E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku…
Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě…
Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak…
I malá firma provozovaná přímo z domova potřebuje reklamu. A je pro ni…
Ed James, prezident Cornerstone PR, shrnuje pro PR Daily své zkušenosti,…
Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco…
Andrew Hindes, instruktor v oboru PR, stručně shrnuje 7 věcí, které jsou…
Chystáte se zvýšit ceny? Omezíte služby? Máte jinou špatnou zprávu, která…
Přestože tiskovou zprávu čte mnoho různorodých skupin čtenářů, cílena je…
Ve světě B2B platí stejná pravidla jako v B2C: maximalizovat možnosti…
Staří lidé bývají velmi moudří. Život je mnoho naučil. Redaktorka PR Daily …
Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou…