Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace přináší, nehraje ve vašich obchodních úspěších tak zásadní roli. Klíčové je to, jak si…
Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…
5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…
6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…
Jak aktivovat svoji kreativitu? Tři vědecky podložené metody Kreativitu v práci si spojujeme hlavně s uměleckými obory – s tancem, s …
5 vět, kterými můžete přejít k podpisu smlouvy Telefonujete si s klientem nebo s ním máte schůzku, zjišťujete, co…
Jak se zbavit strachu z mluvení na veřejnosti? Veřejný projev je pro některé lidi noční můrou. Pokud se i vám při…
3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…
Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…
9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…
Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…