Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“ Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta první osoba, které zavolají, pokud se něco pokazí. OK. Abyste však nadále byli úspěšní u…
Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…
Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…
3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…
Čtyři nejčastější důvody, kvůli kterým vás klienti odmítají Většinou, když potenciální zákazník odmítne řešení navrhované obchodníkem,…
Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
4 tipy k přednesení dokonalé prezentace Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…
5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…
7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo? Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…