Marketing - zprávy z HR

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal jsem mu a řekl, že se tedy stavím. Byl jsem…

Článek v rámci předplatného Jak "přečíst" kancelář zákazníka

Umět číst ze vzhledu a uspořádání kanceláře potenciálního zákazníka může…

Článek v rámci předplatného Chcete být úspěšný prodejce? Zjistěte zákazníkovo proč

Co produkt dokáže, umí vysvětlit každý prodejce. Hodně jich zvládne…

Věrnost zákazníka je základ

Spousta prodejců a společností používá během snahy o zaujmutí klienta stále…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní přesvědčovací nástroje

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Každodenní vyjednávání

Vyjednávací schopnosti jsou klíčové jak pro kariéru, tak pro osobní život.…

Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru…

Článek v rámci předplatného Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje

Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá…

Článek v rámci předplatného Introvertní obchodníci

Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…

Jak v obchodování získávat "ano"

Článek v rámci předplatného Jak v obchodování získávat "ano"

Nicola Cooková, pracovnice poradenské společnosti Shortcuts, která se…

Článek v rámci předplatného Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde"

Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím…

Výpis 365377 z celkem 450