7 základních otázek analýzy potřeb Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému prodeji. Teprve s detailní znalostí toho, co klient požaduje, čím si již prošel a co vlastně…
Jak na moderního zákazníka V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš? Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…
Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
Prvních pět minut s klientem krok po kroku Příležitost udělat první dojem máte jenom jednu. Stejně jako první dojem je…
Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce.…
Jak ukončit prezentaci a uzavřít obchod Jakým způsobem by se měl prodejce nejlépe zeptat na to, zda potenciální…
Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s …
Co se skrývá za námitkami proti ceně "Je to příliš drahé." To je jedna z nejčastějších námitek, které prodejci…
3 kroky k rychlejšímu uzavírání obchodů Zvládat rychleji svou práci vede ke zvýšení efektivity celého pracovního…
Jak na příliš informované klienty Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…