Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně takhle nějak začíná velká většina obchodních nabídek, které na klienta útočí v záplavě direct…
E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál…
V B2B představují e-maily stále velmi mocnou…
Prodej mobilních telefonů vzrostl v roce 2011 o 181 % proti roku…
Mark Gibbs, dopisovatel časopisu Forbes, se pozastavuje nad příkladem…
Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices"…
Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je…
Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…