Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je…
Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát…
Server CustomerThink nedávno uveřejnil seznam deseti zajímavých…
Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak…
Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…
LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců.…
Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o…
Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se…
Server Salesopedia popsal čtyři nejzásadnější chyby v jednání a přístupu…
Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není…
Nejlepší radou na to, jak čelit propadu v prodejních statistikách, je vůbec…
Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…