Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde především o to, oslovit správného člověka, jasně formulovat, o co jde, a také zaujmout čtenáře…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…
Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se…