Jak nemá vypadat obchodní email Mark Gibbs, dopisovatel časopisu Forbes, se pozastavuje nad příkladem nekvalitního komerčního e-mailu, který nedávno obdržel. V době smartphonů, sociálních sítí a…
Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices"…
Denní chléb nejlepších obchodníků Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je…
Jak na písemnou komunikaci se zákazníky Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…
E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl? Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
Osm kroků k efektivní uvítací zprávě První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…
Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…
Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Lekce e-mailové etiky E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Kolik e-mailů je příliš? Některé firmy rozesílají i několik reklamních e-mailů denně. To však brzy…
Proč zákazníci neodpovídají na e-maily? Pokud pozorujete, že klesá počet odpovědí na vaše reklamní e-maily, je čas…
Jak na efektivní e-mailový marketing Pouze e-mail, který si získá respekt příjemce může uzavírat obchody. Při…