Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI, je to nejefektivnější nástroj ke zvýšení tržeb i ke skutečnému…
V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…
5 prodejních profesí na vzestupu Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i…
Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat,…
3 největší chyby začínajících obchodníků Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…
Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…
Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní? Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Vyhněte se prodělečným klientům Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…
Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí? Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…