Prodejce musí být především dobrý řečník. Z mnoha různých možností, jak říci jednu a tu samou věc, musí vždy vybrat tu, která působí a zní nejlépe. Stejně tak musí…
Lidé pracující v oboru obchodu často zažívají pocit ztráty motivace. Jak ji…
Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011…
LinkedIn již neslouží jen k prezentaci firem za účelem náboru zaměstnanců.…
Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o…
Mnozí zaměstnanci obchodního oddělení mají tolik práce, že nemají čas se…
Server Salesopedia popsal čtyři nejzásadnější chyby v jednání a přístupu…
Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není…
Nejlepší radou na to, jak čelit propadu v prodejních statistikách, je vůbec…
Na začátku kariéry dostáváte spoustu rad, čtete poučky expertů v oboru a…
Chystáte se připravit obchodní nabídku? Ať už se týká čehokoliv, před jejím…
Prokrastinace - jeden z neduhů moderní doby, který se nevyhnul ani…
Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik,…