Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené povaze a dostatečné míře výřečnosti. Zkušeným se prodejce stává často až po získání zkušeností,…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…
Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…
Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…
Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…
Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s…
Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je…
Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…