Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové podoby. V takovýchto chvílích klienta neruš, mlč. Buď tak…
V dnešní době mají zákazníci proces nákupu a prodeje pod kontrolou daleko…
Se zimou přichází období útlumu. Výkonnost ve firmách klesá, lidé se pomalu…
Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si…
Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…
Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…