4 triky, díky nimž budou lidé více číst vaše e-maily  E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem dnes a denně. Velkou část z nich ani neotevíráme. Některé však vypadají tak zajímavě, že i když víme, že se jedná o…
   
   V jednoduchosti je síla aneb Proč složitost škodí obchodu  Jedním z cílů prodejce je co nejrychleji a nejefektivněji zjistit potřeby…
   
   10 tipů, jak získat více kontaktů na potenciální klienty  Zvýšení počtu a kvality kontaktů, které prodejce získává a které může…
   
   O smrti tradiční reklamy  Blogger a lektor Jayson DeMers si ve svém článku pro Forbes.com položil…
   
   Co se mohou prodejci učit od Donalda Trumpa  Americké republikánské primárky přinesly zcela nečekaný fenomén, a to…
   
   5 věcí, které dělají z dobrých obchodníků ty nejlepší  Co dělají top prodejci jinak, že jsou lepší než ostatní? Kromě určitého…
   Bez konkurence by vše bylo lehčí. Obstát ve vysoce konkurenčním prostředí,…
   
   4 překážky v uzavření obchodu, které dříve nebo pozděj pochopí každý prodejce  Stává se vám někdy, že si uvědomíte nebo se dozvíte nějakou věc a…
   
   I ty nejvytíženější manažery jde zaujmout  Cílem akviziční činnosti prodejce je dostat se se svou nabídkou až k …
   
   Jarní úklid aneb Udělejte si audit vašich prodejních postupů  Neustálé inovace, reagování na aktuální situaci na trhu, hledání nových…
   
   Proč je důležité míti pevné cíle  Obchodní cíle, které figurují v životě každého prodejce, lze rozdělit do…
   
   4 způsoby, jak ušetřit na propagaci vaší firmy  Aktivní prodej je pro obchodní zástupce firmy mnohem jednodušší, pokud jim…
   
   8 tipů pro obchodníky start-upů  Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající start-up může mít v porovnání s …