Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně…
Každá oblast obchodu má svou okurkovou sezonu. Každý prodejce v průběhu…
Práce prodejce do velké míry spočívá v mediaci mezi výrobcem či…
Práce nás může bavit, můžeme se v ní učit novým věcem, může být pro nás…
Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force…
V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas…
Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro…
Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a…
Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se…
Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…