5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je skvělý způsob, jak získat nové klienty. Jedná se o lidi z blízkého okolí těch, kteří již…
Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
4 tipy, jak lépe přesvědčit Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Kdo pomůže obchodníkům? (2/2) V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Specifika prodeje velkým korporacím Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…
Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou…
Několik rad na vytvoření prodejního plánu pro rok 2016 S blížícím se koncem roku přichází čas obchodních plánů pro kalendářní rok…
Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se…
10 věcí, které úspěšní prodejci nedělají Steve Jobs řekl: Rozhodnutí, co nebudeme dělat, je stejně důležité jako…
8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny…
Kdo pomůže obchodníkům? (1/2) Zejména při práci s obchodními týmy v korporátním prostředí, na rozdíl od…