5 kroků k získání lepších klientů Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou lukrativní, platí včas, komunikují na úrovni a zapadají do vašeho systému, jiní jsou…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…
Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…
Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…
Hromadné e-maily nemusí skončit v koši E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…
7 smrtelných hříchů prodeje Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…