Bez sebevědomí nedáte v prodeji ani ránu  Slovní spojení nesebevědomý prodejce zní téměř jako oxymóron. Bez dostatečného sebevědomí totiž v obchodě uspět nemůžete a velmi brzy prodejcem být přestanete. Ať…
   
   4 chytré způsoby, jak přilákat nové klienty  Mnoho společností má příjmy primárně z dalších nákupů své dosavadní…
   
   5 tipů pro zvýšení prodejní úspěšnosti  Anglické slovní spojení conversion rate označuje obecně procentuální podíl…
   
   7 tipů pro e-mailové kampaně v období Vánoc  Vánoční období představuje pro obchodníky žně. V některých oblastech méně,…
   
   Kde je chyba, když obchody nejdou?  Každého obchodníka v určitých okamžicích čekají propady. Některé jsou…
   
   10 tipů, jak si získat důvěru potenciálního klienta  Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
   
   5 tipů, jak nemít mezi klienty dlužníky  Většina obchodníků nese odpovědnost pouze za prodej, ale i za následné…
   
   Jak vyvolat u klienta pocit, že váš produkt nutně potřebuje?  Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
   
   Kontakty nad zlato  Získávání kontaktů na nové potenciální klienty je základem pyramidy, na…
   V mnoha případech se stává, že se klientovi vaše nabídka líbí, ale nedokáže…
   
   Proč se zákazník orientuje na cenu a co s tím dělat  Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
   
   4 rady mladým podnikatelům  Mládí může být v obchodě jistým handicapem. Určité obory, především ty…
   
   4 kroky k uskutečnění prodeje na základě doporučení od klienta  Doporučení od stávajících klientů jsou jedním z nejkvalitnějších druhů…