Pařmen, mluvka nebo generál? Naučte se poznat základní typy potenciálních klientů

Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak brát. Při výběru prodejních šablon, které na jednotlivé klienty použijete, však může pomoci určité zjednodušení.

Naučte se dělit potenciální klienty do následujících čtyř skupin a vezměte tento fakt v potaz, až s nimi budete jednat.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.