Každý prodejce má občas špatné období. Jak je překonat?  Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích obchodu. Rozdíl mezi dobrým a ne tolik dobrým obchodníkem není v tom, jestli se jim takové…
   
   Jak poznat, že jednáte s "decision makerem"  Když jdete na jídlo sami, většinou vám rozhodnutí, kde zakotvíte, trvá…
   
   Hlavní trendy v prodeji pro rok 2017  Přinášíme vám předpověď hlavních trendů v prodeji pro rok 2017.…
   
   Když zákazníci přicházejí sami: Nenechte je odejít  Je to prostě skvělé někdo má problém v podnikání a našel vás na internetu.…
   
   5 rad, jak zapůsobit na investora  Dejme tomu, že máte inteligentní, inovativní nápad, který má při určité…
   
   Mladí lidé patří do každého prodejního týmu  Zaměstnavatelé v drtivé většině požadují po svých potenciálních…
   
   5 fatálních prodejních chyb  Každý prodejce by měl chtít být ten nejlepší ve svém oboru. Mnoho…
   
   3 vlastnosti těch nejlepších prodejních es  Při správném nastavení mysli se prodejci dokáží sami vypracovat v opravdové…
   
   7 tipů, jak napsat e-mail s obchodní nabídkou  E-mailová akvizice má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
   
   Klienti, které musíte odmítnout pro své vlastní dobro  Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
   
   4 psychologické triky, které vám pomohou více prodávat  Poznatky z psychologie mají mnoho praktických využití. A jedním z nich je i…
   
   Nenechte obchod „vyšumět“  Mnoho prodejců má problém s tím, že nedokáží dotáhnout jednání s klientem…
   
   Nabízíte zcela nový produkt? 4 rady, aby to neskončilo fiaskem  Uvedení nového produktu na trh a jeho prodej se vždy v mnohém liší od…