Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela zásadní. V B2B sféře je rozpočet na danou věc často dán dopředu a je složitější ho navyšovat, v …

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt

Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…

Článek v rámci předplatného Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit

Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…

Článek v rámci předplatného Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji

Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…

Článek v rámci předplatného Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…

Článek v rámci předplatného Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv

Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…

Článek v rámci předplatného Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…

Článek v rámci předplatného Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…

Výpis 2739 z celkem 1842