Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu jasně definovanou. Nechtěl jsem být další společností, která pouze prodává produkty. Chtěl…
B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…
Co odpovědět, když po vás klient během schůzky chce slevu Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…
Osobní audit obchodníka: Udělejte si revizi svých obchodních technik Je poměrně lehké „usnout na vavřínech“, spadnout do určité rutiny a přestat…
Prvních několik minut obchodní schůzky je klíčových. Co během nich musíte udělat? Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v&…
Procházíte propadem v prodeji? Poradíme vám, jak se vrátit zpět do zelených čísel Období útlumu je běžné ve všech prodejních profesích i ve všech odvětvích…
Co dělat, když si chce potenciální B2B klient nabízenou službu řešit interně Firmy se v mnohých případech pokouší snižovat náklady tím, že se rozhodnou…
Skryté obavy klienta: Jak je využít při obchodní schůzce Z obchodního hlediska má pro prodejce strach klienta velký význam.…
Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a…
Zajímá vaše potenciální klienty pouze cena a nedoceňují kvality vašeho produktu? Máme tři tipy, co s tím Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v jejich…
Jak se poučit z nepovedeného obchodu Neúspěch patří k prodeji a je jeho nutnou, mnohdy každodenní součástí.…
Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě…
Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…