Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká analýza potřeb klienta. Při této analýze se obchodník snaží zjistit, co klient potřebuje,…
Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Proč musí obchodníci dbát o svůj zevnějšek Již odedávna se říká, že šaty dělají člověka. To, jak se oblékáte, má zcela…
Chystáte se na pohovor na prodejní pozici? Máme pro vás tři tipy Pohovor se v mnohém příliš neliší od klasické obchodní schůzky nebo…
Čtyři hloupé otázky, které prodejci klientům často pokládají, a přitom by se jim měli vyhnout Pokládání těch správných otázek je základem efektivní interakce s…
Nedaří se vám v prodeji? Tři věci, které možná děláte a které vám brání v úspěchu Úspěch v obchodě vyžaduje kromě teoretických znalostí a praxe i…
Jste v prodeji nováčci? Máme pro vás sedm tipů Jak se coby nováček co nejrychleji zaučit a začít ve velkém prodávat?…
Věty a fráze, které by měli prodejci vypustit ze svého slovníku Prodejce musí pečlivě volit každé slovo, které vypustí z úst při komunikaci…
3 tipy, jak najít své vlastní, kvalitní kontakty na potenciální klienty Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje na kvantitu a…
Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…