5 mýtů zákaznické loajality Vposledních letech vyšlo nepřeberné množství publikací sradami, jak vytvářet loajalitu zákazníků a poskytovat zákaznické služby. Již méně se však hovoří o mýtech,…
Finanční krize postihuje všechny, včetně odborníků na prodej. Klienti…
Pravidla prodeje v ekonomické krizi Prodej vobtížné ekonomické situaci vyžaduje jiný přístup než vúspěšných…
8 příležitostí pro poděkování zákazníkům Dobří obchodníci usilují o co nejčastější kontakt se zákazníky. Toho mohou…
3 tipy pro přilákání více klientů Získávání nových klientů je umění, se kterým se potýká řada podnikatelů.…
Ekonomická situace není příliš růžová. Článek však shrnuje deset rad pro…
1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají…
Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…
Co na vás zákazníci nesnášejí? Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
Jak budovat loajalitu zákazníků Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
Zákazníci nejsou rodina Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…