7 pravidel získávání a udržení zákazníků Ať už prodáváte cokoli, potřebujete zákazníky, kteří to koupí. Článek shrnuje sedm nejdůležitějších předpokladů dlouhodobé spolupráce se zákazníky. - Důvěra. Bez…
9 cest k pozitivním zákaznickým zkušenostem Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…
Než začnete jednat s náročným zákazníkem Každá firma bez ohledu na svou velikost narazí na náročné zákazníky. Článek…
Držte se toho, co funguje Cítíte zahlcení nejrůznějšími teoriemi o tzv. nových, nejmodernějších a…
4 chyby nezkušených obchodníků 1. Příliš mnoho informací. Ve snaze udělat dojem chybují nezkušení…
5 klíčů k efektivnějšímu vyjednávání Co mohou obchodníci udělat, aby se stali lepšími vyjednavači? - Plánujte a…
I ten nejlepší obchodník může ztratit zákazníka. Pak by však měl také…
5 strategií k získání důvěry zákazníků Bez ohledu na to, v jakém oboru působíte, je důvěra zákazníků jednou z …
Jak si zasloužit loajalitu zákazníků Chcete-li mít zdravé, dlouhodobé vztahy se zákazníky, musíte dělat více než…
Malé firmy tráví hodně času snahou o získání nových zákazníků, opomíjejí…
Budovat loajalitu zákazníků se vyplatí Získání zákazníka je investice, ziskovost se však buduje na základě jeho…
7 cest k rychlejšímu prodeji Omezené rozpočty. Snižující se objem pracovní síly. Rostoucí síla…