Jak na jednání u oběda Obchodní jednání u jídla není jen dobrým způsobem, jak ušetřit drahocenný čas, ale také posílit vztah sklientem. Kromě prodejních dovedností to však vyžaduje i…
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…
Jak na písemnou komunikaci se zákazníky Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…
Dokážou vaše marketingové materiály prodávat? Marketéři často chybují vtom, že vytvářejí své materiály tak, aby detailně…
Jak získat loajální zákazníky - Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…
10 cest ke ztrátě a znechucení zákazníků - Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
I hlas uzavírá obchody Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…
Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…