Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 7 zásad emocí v prodeji

Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s…

Článek v rámci předplatného 7 vlastností, se kterými se nelze stát dobrým prodejcem

Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů

Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate,…

Článek v rámci předplatného Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání

Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…

Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

Článek v rámci předplatného Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem

První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…

Článek v rámci předplatného 7 základních otázek analýzy potřeb

Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…

Článek v rámci předplatného Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové

Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…

Článek v rámci předplatného Jak na moderního zákazníka

V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…

Článek v rámci předplatného Jak zajistit, aby klienti skutečně přišli na domluvené schůzky

Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…

Článek v rámci předplatného Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš?

Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…

Článek v rámci předplatného Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat

Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…

Výpis 13271339 z celkem 1839