Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s…
Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším…
Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate,…
Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…
Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…
První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…
Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…
Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…
V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…
Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…