V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí mít dnešní marketér tomu odpovídající dovednosti. Platí to dvojnásob v oblasti B2B. O které…
Základy úspešného prodeje pro začátečníky Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…
Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky? Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…
Jak získat více obchodních tipů Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…
Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…
Jak efektivně nalézt potenciální klienty Snahy o získávání nových klientů selhávají z důvodů, které se nemění už…
Které prodejní taktiky vždycky selžou? Existuje několik prodejních taktik, které se vám jednoduše vymstí, jestliže…
Není prodej jako prodej. Orientace na běžného spotřebitele vyžaduje zcela…
Jak poznat obchod, který neuzavřete Neplýtvejte časem nad mrtvým obchodem, když se můžete věnovat jiným…
Udržet si spokojeného partnera stojí pětkrát méně než získání nového. To je…
Být úspěšný v obchodním světě není snadné. Pokud se ale budete bát svých…