Na co se není radno ptát potenciálních zákazníků Prodejci se někdy nechávají unést a ztratí kontrolu nad tím, jak prodejní rozhovor probíhá. Není od věci pokládat zákazníkům podrobné otázky, ale je třeba je volit…
Když už dojde k první osobní schůzce, byla by škoda promarnit příležitost a…
Někteří prodejci umí zdánlivé zázraky. Netlačí vás do prodeje, ale docílí…
Zákazníci vám nepřetržitě lžou věděli jste to? Není v tom zlý úmysl, jen…
Proč se prodejcům nedaří V roce 2012 dosahovalo prodejních cílů v některých firmách pouhých 35 %…
Může pokles prodeje znamenat dobrou zprávu? Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…
Proč neprodáváte víc? Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…
8 náležitostí vítězné prodejní nabídky Úspěšný prodej znamená, že prodejce dosáhne zisku a nakupující je spokojen,…
Stále častěji dělají rozhodnutí komise či týmy lidí. Prodejci s tím musí…
Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to…
Jak překonat prodejní námitky Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…
Proč vám klienti nevěří? Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…