Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich čekáte? Možná je za tím jeden ze sedmi důvodů, které identifikoval Dave Stein, autor úspěšné…
Jak ve firmě posílit orientaci na zákazníka? Většina podnikatelů se shodne v tom, že silná orientace na zákazníka pomáhá…
Když je zákazník až příliš náročný Jednou za čas se objeví klient, se kterým máte mnohem víc starostí než se…
12 základních prvků profesionální komunikace Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…
Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…
5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde…
Nebojte se stanovit si vyšší cenu Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000…
Pokud jste se blížili k uzavření obchodu, ale věci se nečekaně změnily,…
Pár slůvek navíc a budete lépe prodávat Pokud vám poradíme několik slov, jak lépe prodávat, použijete je, viďte?…
Jak se vrátit zpátky k tématu Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…
5 rad pro efektivní e-mailing E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál…
3 způsoby budování loajality zákazníka Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a…