Někteří odborníci na metody prodeje považují tzv. analýzu potřeb (needs analysis) za nejklíčovější část úspěšného obchodu. V chronologii prodejního procesu následuje…
Co dělat, aby člověk uspěl v obchodu? Existují obecné kvality, které…
Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik,…
Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…
Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…
Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…
Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…
Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…