Marketing - zprávy z HR

Jak na úspěšnou analýzu potřeb

Někteří odborníci na metody prodeje považují tzv. analýzu potřeb (needs analysis) za nejklíčovější část úspěšného obchodu. V chronologii prodejního procesu následuje…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností ideálního obchodníka

Co dělat, aby člověk uspěl v obchodu? Existují obecné kvality, které…

Článek v rámci předplatného Obchodní taktiky, které se vám vymstí

Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik,…

Udělejte klientovi nabídku, kterou prostě neodmítne

Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základ obchodování - vybudované porozumění

Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…

Můj produkt nikoho nezajímá. Co teď?

Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…

Požadavky na dobrého marketéra v roce 2013

V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…

Článek v rámci předplatného Základy úspešného prodeje pro začátečníky

Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…

Článek v rámci předplatného Jak poznáte, že potřebujete nové zákazníky?

Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Příběhy obchodování

Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…

Článek v rámci předplatného Jak získat více obchodních tipů

Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…

5 způsobů, jak zaručeně poškodit firemní značku

Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…

Čím prodejci rozčilují marketéry

Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…

Výpis 14831495 z celkem 1906