Někteří odborníci na metody prodeje považují tzv. analýzu potřeb (needs analysis) za nejklíčovější část úspěšného obchodu. V chronologii prodejního procesu následuje…
Co dělat, aby člověk uspěl v obchodu? Existují obecné kvality, které…
Anglický online magazín Business Matters odhalil několik prodejních taktik,…
Znáte tu klasickou pohádku o rostoucí firmě a jejích úspěších? Přesně…
Zdravím Tě. Dneska jsem se vrátil domů a mám skvělý pocit z odvedené práce,…
Probuzení počátečního zájmu v zákazníkovi je alfou i omegou celé…
V marketingu je stále více úkolů automatizovaných, a právě díky tomu musí…
Ne všichni se rodí dobrými prodejci. Naopak ti, kteří mohou nabídnout…
Sami jistě víte, jak je to choulostivá záležitost, jestliže jste příliš…
Vítám Tě u čtení následujících článků, které se věnují prodeji. Jedná se o…
Kde získáte nejlepší příležitost setkat se s možným budoucím klientem?…
Určitě jste se už sami setkali s vlezlým nepříjemným obchodníkem, který se…
Stává se to ve firmách, kde obchod a marketing fungují odděleně. Nedaří se…