Šest důvodů, proč manažeři prodeje nedosahují úspěchu

Vytisknout

Manažeři prodeje se snaží, mají pocit že udělali všechno, stejně ale často nedosahují stabilních výsledků a nedaří se jim plnit prodejní cíle. Server sellingprof.com se nedávno zaměřil na to, proč tomu tak bývá. Buďte pozorní, jestli se některá z následujících příčin neúspěchu netýká i vás. 1. Obtíže s koučováním a rozvojem podřízených Většina manažerů se dostala na své pozice díky tomu, že dokázali nacházet a získávat zakázky. Jinými slovy, dostali se na ně díky svým prodejním dovednostem.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace