Tři úrovně prodeje zaměřeného na zákazníka Každý obchodní tým říká, že je zaměřen na zákazníka. Jen u některých je to ale skutečně pravda. Vedoucí takových týmů mají zpravidla pevný přehled o hybných silách…
5 doporučení, jak díky přizpůsobivosti získáte lepší obchodní příležitosti Lidé tradičně předpokládají, že úspěšní prodejci jsou extroverti. Nicméně…
Pro obchod potřebujete především sebevědomí. Vybudujte si ho Vstup do obchodního světa může být sám o sobě bouřlivým zážitkem. A co…
Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…
Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem? Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné.…
Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum? Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…
Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem? Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž…
Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
7 taktik, jak na virtuální prodej Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…
Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…