5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš přístup robotickým. Udělejte krok zpět a podívejte se na svůj mailing očima příjemce, je na…
Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…
Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
5 strategií pro efektivní generování leadů Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou…
Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu…
Poskytovatelé mailových služeb mění algoritmus. Nenechte své sdělení spadnout do spamu Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou…
Stojí čtení vašich marketingových sdělení za čas potenciálních zákazníků? Bez dojíždění, návštěv posilovny nebo na různých akcích s přáteli či…
7 charakteristik úspěšné marketingové kampaně Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem…
Šest kroků k vytvoření úspěšné marketingové strategie pro váš start-up Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev…
Výběr influencera pro propagaci vaší značky Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň…
Šest základních pravidel obsahového marketingu Content marketing (= obsahový marketing) je způsob propagace určité značky,…
Lidé milují příběhy a denně se jimi obklopují, čtou je, dívají se na ně,…
5 tipů, jak vytvářet úspěšný content marketing Content marketing, neboli vytváření informačně hodnotných textů, díky…