Marketing – HR news

Článek v rámci předplatného Meet the typical client of the near future

Society keeps changing. Marketers, salespeople and customer service professionals need to react not only to the technological progress that influences every single…

Článek v rámci předplatného 5 ways to successfully handle the unreasonable requirements of a demanding client

Fortunately, the saying The customer is always right is not true if it…

Článek v rámci předplatného How to ensure customer loyalty

In the uncompromising competition which exists in virtually all fields of…

Článek v rámci předplatného Call center: How to solve a customer problem during the first call

When clients call customer service, the help desk or the customer…

Článek v rámci předplatného How to respond to negative online customer reviews

Forbes.com has recently informed its readers that 90% of customers say that…

Článek v rámci předplatného Do you make a good impression on your clients? Ask yourself these 10 questions

Do you make a good impression on your customers? Unfortunately, clients…

Článek v rámci předplatného Creating a community on a social network? Just a myth

As social networks such as Facebook, LinkedIn or Twitter grow, companies…

Článek v rámci předplatného "I want everything now!" The specifics of young clients

A new generation has now reached productive age a different generation…

Článek v rámci předplatného 9 features of excellent customer service

Even though prices and quality of products play a crucial role in every…

Článek v rámci předplatného 10 tips for telesales newbies

Cold calling is an activity in which salespeople work primarily by phone to…

Článek v rámci předplatného Four steps towards perfecting VIP customer care

Did you know that for most companies the top 20% of their clientele…

Článek v rámci předplatného Do you often hear "Send me an e-mail"? Learn how to respond

Every salesperson who approaches prospective customers by phone has heard…

Článek v rámci předplatného 5 phrases to avoid when dealing with customers

Do you want to discourage customers once and for all? Then do not respond…

Listing 287 to 299 out of 455