 Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči?
   Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“. Jedná se o jev, kdy je skupina lidí (nebo i celá firma) natolik…
 
    9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
 9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky  Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
 
    Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého
   Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého  Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…
 
    Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky
   Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí…
 
    Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům
   Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým…
 
    Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee
   Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší…
 
    Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí
   Strategie, díky kterým v call centru snížíte podíl volajících, kteří zavěsí   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického…
 
    Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou
   Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    „CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
 
    Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují
   Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
 
    Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů
   Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
 
    6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu
   6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
 
    Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu
   Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
 
    Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb
   Jak nemá vypadat zákaznický servis: Pět nejčastějších a nejzásadnějších chyb   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…