Jedním z klíčových údajů, které by si měl každý vedoucí zákaznického call centra hlídat, je něco, čemu se v angličtině říká „abandon rate“. Tedy podíl…
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak…
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší…
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…
AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…
Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…
Manažeři, pod které spadá zákaznický servis, často nedokáží rozpoznat, že…
O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a…
Zákaznický servis je výkladní skříní každé firmy. A to, jak zaměstnanci…
Mnoho firem se zaobírá myšlenkou, jak nejvíce vyjít klientovi vstříc a jak…
Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod.…