Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům

Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým klientům, je mezi zákazníky čím dál žádanější. A s nárůstem využívání pokročilých technologií, jako je umělá inteligence, i jednodušší. Jestliže chcete zlepšit spokojenost vašich zákazníků, měli byste se snažit personalizovat váš zákaznický servis tak, aby lépe vyhovoval specifickým požadavkům jednotlivých klientů. Jak se to v praxi dělá?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.