Firemní časopis - 1. část V poslední době firmy začínají komplexněji zaměřovat své marketingové snahy i na vnitřní veřejnost, tj. zaměstnance. Tento sektor totiž také nabízí mnoho…
Vzpoura proti strojům Jedním z hlavích témat nedávné konference SpeechTEK 2006 v New Yorku byla…
Automatická odpověď v nepřítomnosti jako marketingový nástroj Pokud odjíždíte na dovolenou, vaše automatická odpověď na e-maily bude…
10 tipů pro obchodní dopisy Spolu s tím, jak dnes většina lidí závisí na e-mailu, se klasické obchodní…
Jak udržet identitu značky v kustomizovaném světě Společnost Nike dnes dává zákazníkům možnost navrhnout si vlastní boty.…
Outsourcing zákaznických služeb drží svůj růst Severoamerický trh s outsourcovanými zákaznickými službami by měli nadále…
Aby váš leták vynikl Reklamní leták může být nenákladnou cestou, jak upoutat pozornost na rušném…
12 důvodů pro marketingové pohlednice Jestliže v marketingu nevyužíváte pohlednice, možná přehlížíte vysoce…
Kam směřuje televizní reklama? V souvislosti s digitálním vysíláním se hovoří o konci klasické televizní…
Dobrý mailing udrží kontakt se zákazníky Jeden z nejlepších způsobů, jak informovat zákazníky o vašich aktivitách…
Pět slov, která nepatří do reklamy Často se hovoří o magických reklamních slovech. Nelze však věřit všemu, co…
Klíčové tipy pro CRM Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do…
Marketingoví odborníci hovoří o důležitosti integrované marketingové…