Pět jednoduchých kroků k vylepšení vaší zákaznické podpory Klientský servis je výkladní skříní firmy. A dnešní moderní technologie, automatizace a nástroje umělé inteligence již nedovolují žádné výmluvy, proč by měl…
Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči? V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s …
Všechno je v hlavě: Jak mít přístup, který vám zajistí dlouhodobý úspěch v prodeji Co odděluje úspěšné prodejce od těch neúspěšných? Jak se stát dlouhodobě…
Pět bezplatných AI kurzů pro obchodníky Umělá inteligence hýbe světem. A kdo s ní neumí pracovat, ten jako by…
4 triky, které raketově zvýší vaši produktivitu při práci z domova I když mnoho zaměstnavatelů se od myšlenky „home office“ zase vrátila…
Sedm nejzásadnějších tipů pro B2B obchodování B2B obchodování, tedy prodej nikoliv koncovým klientům, ale firmám, má svá…
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských…
Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na…
Tři kroky k zefektivnění vašeho prodejního procesu Jednou za čas by si každý prodejce měl udělat audit svých prodejních…
Jak poznat toxické pracoviště už při výběrovém řízení Hledáte nové pracovní uplatnění? Pak určitě chcete najít místo, které vám…
Skryté problémy, které musíte umět odhalit hned na začátku vyjednávání s klientem Většině obchodníků se někdy stane, že domlouvají nadějný obchod s …
Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí…
Co musí obsahovat atraktivní obchodní nabídka „Pošlete mi nabídku.“ Když vás o toto potenciální klient požádá, víte, že…