Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se rozvíjející částí trhu s CRM aplikacemi. Zatím však dosud řada středně velkých podniků…
Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora? Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…
CRM bez CRM systému? Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…
Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem! Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…
Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…
E-business outsourcing - pro a proti Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…
Humor v reklamě? Žerty stranou! Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…
Zákaznická podpora - pozor na ústa! V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…
Multikanálové obchodování - jste připraveni? Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…
Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…
Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…
Kdy je e-komerce příliš drahá? Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…
Vyhnou se elektronické obchody recesi? Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…