Marketing - zprávy z HR

CRM není jen záležitostí velkých společností

Malé a střední podniky by se podle výzkumů mohly stát nejrychleji se rozvíjející částí trhu s CRM aplikacemi. Zatím však dosud řada středně velkých podniků…

Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Článek v rámci předplatného Jak pracuje úspěšná zákaznická podpora?

Úspěch vašeho kontaktního zákaznického střediska je často posuzován podle…

CRM bez CRM systému?

Článek v rámci předplatného CRM bez CRM systému?

Mnoha společnostem se podařilo vybudovat kvalitní zákaznické vztahy bez CRM…

Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Článek v rámci předplatného Potřebujete CRM systém? Nenechte se houpat dodavatelem!

Poskytovatelé a prodejci CRM systémů mají mnoho možností, jak si ceny…

Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak předejít nečekaným výdajům při zavádění CRM systému

Je to už mnoho let, kdy byly implementovány první CRM projekty, přesto se…

E-business outsourcing - pro a proti

Článek v rámci předplatného E-business outsourcing - pro a proti

Nikdo neumí všechno. Proto je někdy lepší zadat práci, kterou vaše firma…

Humor v reklamě? Žerty stranou!

Článek v rámci předplatného Humor v reklamě? Žerty stranou!

Bitva o zachování humoru v reklamě zuří tiše, ale o to intenzivněji. I když…

Zákaznická podpora - pozor na ústa!

Článek v rámci předplatného Zákaznická podpora - pozor na ústa!

V oblasti CRM, v přímém kontaktu se zákazníkem, hraje přístup zaměstnanců…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Udržte si zákazníky pomocí e-mail marketingu

Mnoho firem začíná zjišťovat, že e-mail marketing přináší dobré výsledky…

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Zákaznická podpora on-line a s úsměvem

Pověst firmy stojí a padá s kvalitou zákaznických služeb. Ty musí být…

Kdy je e-komerce příliš drahá?

Článek v rámci předplatného Kdy je e-komerce příliš drahá?

Před několika lety zacházely firmy s prostředky určenými pro e-komerci…

Vyhnou se elektronické obchody recesi?

Článek v rámci předplatného Vyhnou se elektronické obchody recesi?

Zatímco většina kamenných obchodů očekává vlivem hospodářské recese a…

Výpis 47074719 z celkem 4721