Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení podniků investovat do jejich vybavení nemalé částky to však nemusí být zárukou úspěchu.…
Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v…
Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět…
Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná?…
Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat…
Naplánovat dobrý CRM systém znamená mnohem více než jen vhodný výběr…
Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu…
Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…
Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…
Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…
Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…