Noví zákazníci firemní web sami nenajdou Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše firma nechá vytisknout nákladné propagační tiskoviny na křídovém papíře. Nové zákazníky vám…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
Je CRM skutečně orientováno na zákazníka? CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
Návrh obchodní značky je složitým úkolem O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Jak vytvořit mediální obraz firmy Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné? Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…