Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Rozpočet zákaznických center není nafukovací

Se vzrůstající důležitostí zákaznických kontaktních center roste i pokušení podniků investovat do jejich vybavení nemalé částky to však nemusí být zárukou úspěchu.…

Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Článek v rámci předplatného Příliš mnoho dat zpomaluje CRM

Možnost zpracování ohromného množství dat v reálném čase způsobuje v…

Několik rad pro středně velké CRM

Článek v rámci předplatného Několik rad pro středně velké CRM

Středně velké firmy v zájmu udržení konkurenceschopnosti začínají zavádět…

5 zásadních chyb při návrhu firemního webu

Článek v rámci předplatného 5 zásadních chyb při návrhu firemního webu

Obchoduje vaše firma pomocí internetu? Zdá se vám tato strategie neúčinná?…

Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

Software pro e-mail marketing zvyšuje hodnotu CRM systémů

Společnosti, které užívají software umožňující realizovat a organizovat…

Zavádíte CRM? Vypracujte bojový plán

Zavádíte CRM? Vypracujte bojový plán

Naplánovat dobrý CRM systém znamená mnohem více než jen vhodný výběr…

Plus poštovné a balné...

Plus poštovné a balné...

Zatímco některé firmy zabývající se e-komercí používají bezplatnou dopravu…

Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Článek v rámci předplatného Interaktivní CRM - zákaznické služby budoucnosti

Globální trh s CRM (s hodnotou 11 miliard dolarů za poslední rok) by měl…

Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Článek v rámci předplatného Školení obsluhy CRM - vichřice v rozpočtu?

Výcvik obsluhy nového CRM systému představuje obvykle 5 až 20 % celkového…

Jak správně recyklovat reklamu

Článek v rámci předplatného Jak správně recyklovat reklamu

Oslovit veřejnost pomocí reklamy není dnes žádný problém. Reklama, ať už je…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Je CRM software dost přítulný?

Článek v rámci předplatného Je CRM software dost přítulný?

Velkým problémem většiny CRM systémů je jejich…

Je CRM k ničemu?

Článek v rámci předplatného Je CRM k ničemu?

Selhalo CRM jako metoda? Ve svých počátcích bylo spíše zklamáním, ale díky…

Výpis 46424654 z celkem 4674