Publikování článků je pro podniky jedním z nejlevnějších způsobů upoutání zájmu okolí v souvislosti s jejich výrobky či službami. Internet nabízí pro takové články…
Přestože mnoho společností investovalo nemalé prostředky do CRM systémů,…
Článek přináší ve stručnosti přes dvě desítky faktorů a parametrů, které by…
Jedním z klíčových faktorů úspěchu CRM systému je pečlivé určení možných…
Pokud firma spolupracuje s přepravci a obchodními partnery v zahraničí,…
Správně vypracovaný technologický plán či plán zavádění nových technologií…
Současné problémy E-komerce ještě neznamenají konec pracovním příležitostem…
Nikdo dnes nepochybuje o tom, že Internet je informační médium číslo jedna.…
Elektronický nákup zboží prošel od svého vzniku dlouhým vývojem, takže v…
Málokterá společnost si troufne pustit se do zavádění CRM bez rozpočtu a…
Po několika letech intenzivního růstu se dostává trh s CRM technologiemi do…
Řada společností využívajících e-komerce dnes zjišťuje, že zpracování…
CRM projekty často končí neúspěšně také díky nezájmu a nedostatku podpory…