Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky. Dnes je to složitější. Máte velké množství konkurentů, na které se vaši klienti obrátí, když…
Snědl vám pes domácí úkol? To zákazníka nezajímá Většina lidí vyhledává spolupráci s malými marketingovými firmami proto, že…
Co na vás zákazníci nesnášejí? Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
Top ten nejlepších značek světa I přes ekonomické potíže mají Spojené státy osm zdeseti nevýše hodnocených…
Předvánoční e-mailová propagace může vypadat jako doména marketérů…
I přes pokles ekonomiky se více než čtvrtina amerických marketérů chystá…
Špatný marketing dokáže zastavit růst firmy, i když nabízí ty nejlepší…
Jak budovat loajalitu zákazníků Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
- Stanovte si specifické cíle. Může to být menší cíl, jako je dosažení…
On-line nakupující se bojí podvodů Vánoční sezóna se blíží. On-line nakupující po celém světě se však stále…
Průzkum: Američtí marketéři neznají hodnotu značek Více než polovina (55 %) amerických ředitelů marketingu nezná kvantitativní…
Jak budovat důvěru zákazníků v on-line obchod Ve světě častých špinavých marketingových triků, které zahlcují zejména…
Velké firmy méně investují do tradičního marketingu Podle nové studie marketingové společnosti Epsilon přibývá velkých značek,…