Krize sníží výdaje na reklamu i v Čechách Světová finanční krize zasáhne i do výdajů na reklamu včeských médiích. Vyplývá to zodhadů mediální agentury OMD. Čisté výdaje firem mohou meziročně klesnout až o 2,…
Jak spolehlivě odradit média Která firma by nechtěla mediální pokrytí zdarma? Pravděpodobně žádná.…
Předmět reklamního e-mailu hraje zásadní roli vtom, zda vaše zpráva upoutá…
Chytře na přímé nabídky Zaujmout pozornost potenciálních zákazníků pomocí přímého marketingu je…
Doručení zpráv nestačí Aby mohly být e-mailové marketingové zprávy úspěšné, musejí dojít do…
Ano a ne při rozhovoru s médii Představitelé firem, kteří hovoří smédii, mají odpovědnost vůči sobě, vůči…
4 tipy pro efektivní e-mailový marketing Jak být vdnešním e-mailovém marketingu důvěryhodný a relevantní?- Vyjasněte…
Jak se připravit na rozhovor pro média Naučit se pracovat s médii je klíčové pro budování důvěryhodnosti firmy. Na…
Nepřehlížejte stávající zákazníky a jejich stížnosti Vobdobí ekonomické nejistoty je jednou ze základních výzev, kterým firmy…
Vnejistých dobách je pro firmy poskytující služby jiným firmám…
Brazilci zakazují billboardy Kodstranění 18000 reklamních billboardů by bylo zapotřebí hurikánu o síle…
K vašim službám Vytváření dlouhodobě dobrých zákaznických zkušeností patří mezi nejtěžší…
Soustředit se jen na nové zákazníky je chyba Jeden ze základních principů, který se vyučuje na obchodních školách, je…