Chtějí-li malé firmy přežít a růst, měly by se naučit lépe oslovovat veřejnost. Doba, kdy stačilo vyvěsit firemní tabuli, dávno minula. Kde tedy začít? - Používejte…
Pravděpodobně jste si již stanovili prodejní cíle, kterých chcete v…
V České republice výrazně posiluje nakupování zboží zařazeného za…
Firemní blogy pomáhají udržovat kontakt se zákazníky, ale i posilovat…
Ztratíte-li dobré vztahy se zákazníky, můžete o ně velmi snadno přijít…
PR manažeři patří mezi nejzdravější zaměstnance, i když jejich práce…
Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public…
Nejdůležitější lidé pro váš byznys nejsou zákazníci, ale dobře vyškolení…
Ti, kteří se nedokáží poučit z historie, jsou odsouzeni k tomu, aby ji…
Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít…
Třetina českých domácností se při nákupu rozhoduje podle reklamních letáků.…
Sbíráte e-mailové adresy svých zákazníků, ale dosud jste si neudělali čas…
Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to…