Marketing - zprávy z HR

Staňte se myšlenkovým lídrem

Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže získat přízeň zákazníků či médií, ale i internetových vyhledávačů. Velmi rychle se…

Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

Jak dosáhnout lepších e-mailových výsledků?

Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-…

Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Článek v rámci předplatného Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka

Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…

Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Článek v rámci předplatného Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web

Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…

2 mýty přímého marketingu

Článek v rámci předplatného 2 mýty přímého marketingu

Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…

Evropské peníze opět podpoří český marketing

Článek v rámci předplatného Evropské peníze opět podpoří český marketing

Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR vyhlásilo druhou výzvu k předkládání…

8 kroků k přilákání zákazníků

Článek v rámci předplatného 8 kroků k přilákání zákazníků

Jestliže chce firma dosáhnout růstu, měla by usilovat o více zákazníků.…

Čechů na Facebooku už jsou dva miliony

Čechů na Facebooku už jsou dva miliony

Počet registrovaných uživatelů sítě Facebook z České republiky přesáhl dva…

Jak na problémové zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na problémové zákazníky

V současné době přibývá tzv. problémových zákazníků. Jaké taktiky vám…

Přečtou si váš e-mail až do konce?

Článek v rámci předplatného Přečtou si váš e-mail až do konce?

Všichni lidé dnes mají málo času a přeplněnou e-mailovou schránku. Jak tedy…

Pozor na marketingové chyby v roce 2010

Pozor na marketingové chyby v roce 2010

Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti…

Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Článek v rámci předplatného Jak si získat a udržet zákazníky v jakékoli ekonomické situaci

Ať už tomu budeme říkat budování vztahů, péče o zákazníky nebo zachování…

5 nejdůležitějších e-mailů pro vaše zákazníky

Článek v rámci předplatného 5 nejdůležitějších e-mailů pro vaše zákazníky

Vzhledem k omezeným rozpočtům přebírá e-mail klíčové místo v marketingových…

Výpis 30823094 z celkem 4675