7 kroků k lepší ústně šířené reklamě Reklama zaměřená na vyvolání efektu ústního šíření mezi zákazníky, tzv. word of mouth, patří mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Článek popisuje sedm…
Jak si udržet zákazníky v obtížné době Zákazníci jsou dnes bombardováni nejatraktivnějšími nabídkami všech dob. Je…
Většina marketérů je jistě ráda, že má náročný rok 2009 za sebou. Ten…
Úspěšné integrace prodeje a brandingu? Ve firemních kulturách založených na prodeji nahlížejí zaměstnanci na…
Tajemství jednání s problematickými klienty Udržování pozitivních vztahů s klienty je základem zdravého a úspěšného…
Kina 2009: Růst tržeb, ale pokles návštěvnosti Navzdory ekonomické krizi dosáhla česká kina v loňském roce rekordních…
Deník The Guardian webové stránky nezpoplatní Šéfredaktor britského listu The Guardian Alan Rusbridger se postavil proti…
Myšlenkový lídr je důvěryhodným zdrojem informací. Ve světě obchodu dokáže…
Reakce příjemců na reklamní e-maily stále slábnou v důsledku přeplněných e-…
Uvažujte jako zákazník, ne za zákazníka Učit se uvažovat jako zákazník není v dnešním obchodním světě výhodou, ale…
Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové…
2 mýty přímého marketingu Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…
Evropské peníze opět podpoří český marketing Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR vyhlásilo druhou výzvu k předkládání…