Silná konkurence si dnes žádá, aby všechny marketingové aktivity vedly k výsledkům. Vyčerpáte-li veškeré finanční prostředky na nákladných marketingových technikách,…
Sbírání zpětné vazby od zákazníků je jediná cesta, jak pochopit jejich…
V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak…
Úspěch v obchodu závisí na schopnosti působit na zákazníky příjemně a…
Chcete se ujistit, že vaše investice do marketingu jsou efektivní a…
Marketéři již velmi dobře umějí odstraňovat ze svých seznamů špatné e-…
První kontakt potenciálního zákazníka, tzv. cold call, není jednoduchá…
Nová média mohou přibývat závratnou rychlostí, v b-to-b marketingu však…
Každý marketér někdy udělá chybu. V e-mailovém marketingu může například…
Ekonomická recese s sebou v letošním roce přinesla nové marketingové…
Téměř každý marketér používá e-mail, ne každý s ním však umí správě…
Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky.…