Mýty o předmětech e-mailových zpráv

Vytisknout

V e-mailovém marketingu se často mluví o zásadní roli předmětů zpráv. Předmět je skutečně velmi důležitou částí e-mailu, a možná i proto je opředen mnoha mýty. Neměli bychom například zapomínat, že předměty zpráv pomáhají budovat značku z dlouhodobého hlediska a neslouží jen ke krátkodobému zisku v podobě otevření zprávy. Předmět neslouží jen k…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace