Andrew Hindes, instruktor v oboru PR, stručně shrnuje 7 věcí, které jsou nezbytné pro vytvoření kvalitního PR materiálu. Jsou to: Plánování: Než začnete psát,…
Tentokrát však není řeč o e-shopech. Nový výzkum časopisu Marketing Week…
Networking – klíč k úspěchu v prodeji Networking a ústní doporučení (WOM) jsou 7x efektivnějším nástrojem pro…
Udržte si zákazníka pomocí 7 P Cílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je…
12 základních prvků profesionální komunikace Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…
Jak komunikovat špatné zprávy Chystáte se zvýšit ceny? Omezíte služby? Máte jinou špatnou zprávu, která…
Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…
Jak neztratit rozčileného zákazníka Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…
Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…
Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a…
LinkedIn je sociální síť určená pro profesionály ve svých oborech. Má více…
5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde…