V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji a kliknout na odkaz. Podle 2012 Email Benchmarking Report od MarketingSherpa považovali…
Většina podnikatelů si stěžuje na nedostatek času, který jim schází…
Používáte-li internet, pravděpodobně i vás obklopují videa: Přátelé mají na…
Snažíte se budovat vztahy se zákazníky pomocí facebookové stránky? Není to…
Pokud chcete prodat zákazníkům svůj nápad, portál BusinessBrief.com…
Mnoho bylo napsáno o tom, jak vytvářet efektivní prodejní prezentace. Co…
Každý už slyšel o jarním úklidu či o novoročních předsevzetích. Ale v PR je…
Ihned po založení firmy je obvyklé, že veškerý odbyt realizuje podnikatel…
V prodejnách firmy Apple dělají lidé spoustu bláznivých věcí někteří zde…
Úspěch direct mailingové kampaně závisí pouze a jenom na důkladnosti…
Někdy zákazníci prostě zmizí. Nestěžují si, ale dál žijí svým životem.…
Podle nejnovější studie Yesmail je úterý nejlepším dnem pro zapojení (…